WEBÁRUHÁZ FORGALOMNÖVELÉS
Mindent megteszek azért, hogy ki tudjuk szedni a pénzt, a piacodról.
Fontos, hogy nekem a marketing a szenvedélyem, így nálam sokkal többet kapsz, mint egy átlagos AdWords-ös vállalkozástól.
a terv
-
Konzultáció
Telefonos konzultáció keretén belül megértem a vállalkozásod lényegét, kitaláljuk a célodat. - Ez ingyenes
Opcionális: Személyes konzultációra is van lehetőséged - Fizetős Bővebb infó: Itt. -
Felépítés
Felépítem az AdWords fiókod kampányait, beállítom és összekötöm az Analytics-el, így tudjuk majd mérni az e-kereskedelmi mutatókat is.
Az sem baj, ha se AdWords se Analytics fiókod nincs, vagy hiányos.
Egyszeri fióképítési díj: 99.800 Ft A webáruházad hibalistájával együtt. -
Optimalizálás
Nem elég csak felépíteni a reklámjaidat, optimalizálni is kell őket. Illetve követni kell a webáruházadban történt változásokat is, Pl.: új termékek, elfogyott termékek, a szezonokra való kampányok építése.
Havi fiókkezelési díj: 35.600 Ft forgalomnövelési ötletekkel együtt
Hívj fel: 06-20/453-70-31
GOOGLEADWORDS MINŐSÍTETT SZAKÉRTŐ VÁR RÁD
Google partneri státuszomnak köszönhetően 30.000 Ft-os AdWords kupont is tudok adni, új fiók esetén.
életképek
a siker kulcsa
Új vásárlók szerzése
Nagyobb kosárérték elérése
Visszacsábítani a korábbi vásárlókat
neked miben segítsek?
GOOGLE ADWORDS MINŐSÍTETT SZAKÉRTŐ VÁR RÁD
Dajka Gábor vagyok, szólíts csak Gábornak, webáruház tulajdonosoknak segítek az AdWords kampányaikban és a keresőoptimalizálásban.
5 éve foglalkozom kifejezetten webáruház marketinggel és 12 éve fejlesztek weboldalakat, 10 éve pedig keresőoptimalizálok, így úgy gondolom, hogy széles látóköröm van és talán találkoztam már a Te problématípusoddal is.
Egyszeri Elemzés Lehetőséged van kikérni a véleményemet
50.300 Ft-ért átnézem a webáruházadat, az Analytics fiókodat, elmagyarázom a hibáidat, ami megakadályozza a forgalomnövekedést.
Webáruház Marketinggel foglalkozom Ár háború helyett: Stratégia
Sem az AdWords, sem a FaceBook, sem egy újsághirdetés nem lesz sikeres reklám, ha nem teszel mögé stratégiát és taktikát. Ha nem nézed a megtérülést, ha nem tudod, hogy mit kell pontosan figyelni.
Nem elég a legolcsóbbnak lenni a piacon. Mindenki a legolcsóbb akar lenni. 10 webáruházból 8 olcsó akar lenni. Ebből 7 csődbe is megy. Óránként nyílnak webáruházak Magyarországon. Az árverseny nem nyerő stratégia.
Ne akarj sokat markolni Mert semmit sem fogsz
Segítek meghatározni a célcsoportodat és az igényeiket és megpróbálunk csak feléjük reklámozni. Kor, nem, lakhely, miért válasszanak téged, mi a legnagyobb problémájuk, mitől félnek, mit szeretnének, stb.
Egy TV reklám mindenkihez szól. Egy jó AdWords reklám csak a célcsoportodnak. Én nem csak AdWords-szel foglalkozom, hanem webáruház marketinggel is!